صنعتگران مهر تولید کننده تجهیزات قالب بندی بتن

قالب فلزی بتن , داربست مثلثی , جک سقفی , تجهیزات قالب بندی بتن

صنعتگران مهر تولید کننده تجهیزات قالب بندی بتن

قالب فلزی بتن , داربست مثلثی , جک سقفی , تجهیزات قالب بندی بتن

جک و قالب فلزی بتن

گرو تولیدی صنعتگران مهر تولید کننده انواع قالب فلزی بتن و جک های سقفی در اندازه های مختلف

سیستم های قالب بندی مدولار

سیستم قالب بندی دیوار: برای مونتاژ یک دیوار یک طرفه، بعد از دوختن پانل های قالب بتن یک ردیف به وسیله پین و گوه، به منظور در یک راستا قرار دادن پانل های قالب بتن و ایجاد مقاومت بیشتر در مقابل فشار جانبی بتن، از لوله داربستی به عنوان پشت بند افقی استفاده می شود.


این لوله ها با گیره متوسط به پانل ها ی قالب مدولار متصل می شوند. این گیره، لوله و دو پانل قالب فلزی بتن مجاور هم را به طور همزمان و محکم نگه می دارد و باعث می شود که در اثر حمل و نقل قالب های فلزی بتن به صورت یکپارچه، این قطعات از هم جدا نشوند.


برای در یک راستا قرار دادن پانل ها ی قالب فلزی مدولار از نظر عمودی یا شاقول کردن آن ها، می توان از یک ردیف لوله دیگر در راستای عمود بر این لوله ها نیز استفاده کرد. برای اتصال این لوله ها می توان از گیره دولوله یا گیره بلند استفاده کرد.


در ضمن می توان به جای لوله داربستی از قوطی، ناودانی یا تیرآهن نیز استفاده کرد که با گیره بلند قابل اتصال هستند. با اضافه کردن تعدادی سولجر به جای لوله های عمودی، می توان قطعات بزرگی از قالب های مدولار را مونتاژ کرده و با جرثقیل به راحتی جابجا نمود.


برای اجرای سازه های سنگین و مرتفع و نیز در موارد تکراری که باز و بسته کردن قالب بتن وقت گیر است، از این روش برای ساختن پانل یکپارچه استفاده می شود. این امر باعث افزایش سرعت قالب بندی بتن و در نتیجه صرفه جویی در زمان، کاهش قابل توجه استهلاک پانل های قالب بتن کوچکتر و همچنین پایین آمدن هزینه دستمزد و نصب قالب بتن به ویژه در ارتفاع می شود.

تجهیزات مورد نیاز: پانل ها ی قالب بتن, پین و گوه (یا کلمپس), لوله داربستی (یا ناودانی) , گیره متوسط (گیره دولوله و بلند), سولجر, بولت عصایی, واشر کاس, مهره بولت (خروسکی)


جهت مشاهده و آشنایی بیشتر با محصولات تولیدی صنعتگران مهر و نحوه عملکرد آن ها در سیستم قالب بندی مدولار لطفا از سایت صنعتگران مهر دیدن فرمائید

وب سایت: www.sanatgaran-mehr.com

ایمیل: ghaleb.beton@yahoo.com

موبایل: 09123534612 محمد رستمی

تلفکس: 33365423 (025)  (10خط)

آدرس کارخانه:قم-جاده قدیم کاشان کیلومتر7 کوچه آجر ماشینی عدل پلاک1